Iga Giszter

(nauczyciel wychowawca) – Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od kilku lat pracuję z dziećmi, swoją pracę wykonuję z ogromną pasją. Praca z dziećmi jest dla mnie cennym doświadczeniem oraz sprawia mi wielką radość. Dzieci każdego dnia uczą mnie cieszyć się najdrobniejszymi rzeczami i zachwycać się otaczającym światem. Jestem osobą sumienną, zawsze otwartą na nowe wyzwania, których nie brakuje w pracy z maluszkami. Uważam, że najważniejsze w pracy z dziećmi są-cierpliwość i zrozumienie małego człowieka i jego świata. „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie- naucz. Jeśli nie wie- wytłumacz. Jeśli nie może- pomóż.” Za co kocham swoją pracę? – Za to, że nawet wtedy kiedy mam kiepski humor nie sposób nie uśmiechnąć się, gdy patrzę na pełne radości i szczerości twarze dzieci.

Monika Gralińska

(nauczyciel wychowawca) Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna w PWSZ w Koninie oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika szkolna z socjoterapią na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.  Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolu gdzie byłam wychowawcą grupy najmłodszej, jak również w szkole. Praca z dziećmi jest nie tylko moim zawodem, ale przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mi mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami moich podopiecznych, bo ,,kiedy śmieje się dziecko śmieje się cały świat”. I tym mottem kieruje się w swojej pracy.

Joanna Gwóźdź

(nauczyciel wychowawca) Ukończyłam studia wyższe o kierunku pedagogika w PWSZ w Koninie. Mam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Już będąc nastolatką spostrzegłam, że opieka i praca z dziećmi sprawia mi dużo radości. Nawet najmniejszy krok w rozwoju malucha jest dla mnie ogromną satysfakcją i inspiruje mnie do podejmowania kolejnych wyzwań. Mam nadzieje , ze nasza współpraca będzie owocna.

Marita Fabisiak

(język angielski)  Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Pedagogika, specjalność: edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika resocjalizacyjna. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i satysfakcji, szczególnie wtedy, gdy widzę uśmiech na ich twarzach. Największą przyjemnością jest patrzenie na postępy dzieci. Staram się jak najlepiej przekazać wiedzę i zainteresować uczniów, potrzeba wiele zaangażowania, by zachęcić dziecko do nauki. Posiadam kwalifikacje do nauki języka angielskiego, dzięki czemu mogę zapoznać dzieci z tym językiem i przekazać niezbędne wiadomości.

Ewelina Słodkiewicz – Stachowska

(logopeda) , mam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, przez 10 lata pracowałam jako nauczyciel.

Monika Anna Broniszewska

(Psychoterapeuta, pedagog)  jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, psychoterapeutą Gestalt, trenerem, pedagogiem, oligofrenopedagogiem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w szkołach, przedszkolach, w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Koninie, w Domu Stałego Pobytu dla Seniorów, na świetlicy socjoterapeutycznej. Pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi szukającymi wsparcia psychologicznego. Specjalizuję się w pracy z klientem w podejściu Gestalt: psychoterapii osób dorosłych, pracy terapeutycznej z rodziną, terapii dzieci, wsparciu rodziców dzieci w różnym wieku, prowadzeniu konsultacji i warsztatów terapeutycznych.

Anna Marciniak

(rytmika) od 16 lat pracuję z dziećmi i młodzieżą w szkołach podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Kramsk. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania muzycznego. Prowadzę zajęcia muzyczne, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów, zajęcia artystyczne. Ponadto jestem nauczycielem specjalistą- prowadzę zajęcia korekcyjno -kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne, a także jestem doradcą zawodowym.  Wieloletnie doświadczenie, doskonała komunikacja z dziećmi oraz specjalistyczna wiedza przełożą się na sukcesy Państwa pociech, na ich ogólny rozwój poprzez trzy sposoby przeżycia muzyki: ruch, śpiew i tworzenie. Rytmika bowiem, jest najpełniejszą metodą wychowania przez sztukę- wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę. Zajęcia rytmiki będą odbywać się dwa razy w tygodniu po 30 minut, według ustalonego i zatwierdzonego planu.